Az F.C. Lego története

2010.01.02. 20:34

2006.02.22.

A nap amikor a klub tulajdonosa lettem. Burkoló Fc néven indultunk. Mostmár az idő homályába vész, hogy mi vezérelt. Később sikerült Undok Lilahagyma,AC Ewolwes,Acer TM Utd., Hatalmas Kúszóbab neveket kitalálnom. Jobb, hogy már elmúlt ez az időszak:)

Legjobb bajnoki helyezésünk a 3., ezt többször is sikerült elérnünk. Általban mindig akadt egy olyan kieső aki ellen semmi esélyünk nem volt és mindig sikerült 2x-3x kikapni váratlanul ami elég lett ahhoz, hogy sose legyünk bajnokok.

Próbáltam 4-4-2, 3-5-2, 3-4-3 (ellentámadással) felállásokat, öregeket és fiatalokat de amint látszik nem túl sok sikerrel.

A stadionunk Welodrome (157601) viszont szépen fejlődött az évek alatt és remélem egyszer sikerül megtölteni is. Most épp átépítés folyik.Köszönjük a tulajdonosnak az anyagi támogatást:)

Célok? Feljutás talán...de már úgy idenőttem ehhez a csoporthoz.

Régen megérzés alapján raktam össze a csapatot. Nem csinálhattam rosszul mert nem estem ki. Mondjuk jól sem:)Most már viszont a Hattrick Organizert használom. Hasznos kis program sokat segített.

Így jutottunk el napjainkig és vágtunk bele a bajnokságba idén...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fclego.blog.hu/api/trackback/id/tr331640290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása